sepa IP értékelése


>!
sepa IP
Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve Hogyan építsd fel magad és céged az online térben

Klausz Melinda idén megjelent könyve az, amit úgy szoktak nevezni: hiánypótló. Bár szerintem ez mára egy elcsépelt, klisés fogalommá vált, A közösségi média nagykönyve esetében mégis jogosnak érzem.
A könyv az alapoknál kezdi. Mi az a social media? Melyik generációk használják, és azokra mi a jellemző? Melyek a social media leggyakoribb típusai – mi jellemzi a blogokat, a wikiket, a közösségi hálózatokat stb.? Hogyan építsünk közösséget? Hogyan használjuk az oldalak statisztikáit, hogy még több embert elérhessünk? Miként kezeljük a felmerülő konfliktusokat és panaszokat? Ezeket a témákat pedig a való életből vett példákkal illusztrálja.
Ez ugyanakkor azt is jelenti, hogy egyes részei unalmasak lehetnek a tapasztaltabbaknak, és amellett sem mehetünk el szó nélkül, hogy ez az a könyv, amit legalább évente frissíteni kellene, hogy hosszabb távon is legyen értelme.
Mindenesetre érdemes beszereznie mindenkinek, aki munka miatt aktívabban foglalkozik a social mediával.

Részletesebb véleményemet az ekultura.hu-n olvashatjátok: http://ekultura.hu/olvasnivalo/ajanlok/cikk/2016-08-11+…

2 hozzászólás

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Klausz Melinda: A közösségi média nagykönyve

Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen.

A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.

A szerző, Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi média marketinggel, 2008 óta blogol, élete első Facebook hirdetését pedig 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a Magyar Marketing Szövetség 2015-ben két KKV-Marketing Gyémánt díjjal is kitüntette közösségi média marketing megoldásai és eseménykommunikációja miatt.

Hirdetés