David Ogilvy brit
Katalógusnév | Ogilvy, David |
---|
Könyvei 4
Népszerű idézetek
Az akciókat és más kábítószereket leginkább az értékesítési igazgatók kedvelik, ám hatásuk csak átmeneti, és könnyen rájuk lehet szokni.
120. oldal
…Eljön majd az az idő – miután én már végleg itt hagytam ezt a kócerájt –, hogy esetleg a nevét is meg akarjátok változtatni. De hadd mondjam el, mely esetben akarom én, hogy levegyétek a nevemet a házról. Azon a napon, amikor először töltötök több időt azzal, hogy hogyan lehet pénzt csinálni, mint azzal, hogy jó reklámot hogyan lehet csinálni. Amikor már elsősorban az érdekel benneteket, hogy a cég még nagyobb legyen, ahelyett, hogy azzal törődnétek, hogy szívós, kemény munkával irigylésre méltó reklámot készítsetek…
202. oldal
Nézetem szerint a reklám mindössze csupán meglehetősen hatásos eladási módszer. A Procter & Gamble cég évente több mint 600 millió dollárt költ reklámra. Howard Morgens, volt elnökük mondta állítólag: „Szerintünk a reklám az eladás leghatásosabb és leggazdaságosabb módja. Ha valaha is jobb módszereket találunk termékeink eladására, akkor felhagyunk a reklámozással, és a jobb módszert fogjuk alkalmazni.”
207. oldal