!

David Ogilvy brit

KatalógusnévOgilvy, David

Könyvei 4

David Ogilvy: Ogilvy a reklámról
David Ogilvy: Egy reklámszakember vallomásai
David Ogilvy: Ogilvy on Advertising
David Ogilvy: The Eternal Pursuit of Unhappiness

Népszerű idézetek

AeS P>!

A „kreativitás” számomra gyakran nem több, mint egy összefoglaló szó mindarra a munkára, amit el kell végeznem jövő keddig.

Joya>!

A mai üzleti világban hiába kreatív, eredeti gondolkodó valaki, ha alkotásait nem tudja eladni.

37. oldal

AeS P>!

A gyümölcs is zöldség, csak finomabb és szebb. Emellett, ha a gyümölcsöt hagyjuk megrohadni, bor lesz belőle, ami a kelbimbóval soha nem történik meg.

Joya>!

…mindig magadnál jobb embereket vegyél fel.

158. oldal

Joya>!

Az emberek álmodoznak a külföldi utazásokról. A hirdetésed feladata az, hogy az álmokat cselekvésre váltsa.

133. oldal

rakétaember>!

A fogyasztó nem gyengeelméjű. Ő a feleséged. Ne sértegesd az intelligenciáját.

Joya>!

A vásárlóközönség ugyan befolyásolható, de annyira azért nem, hogy egyfolytában megvásárolja a rossz minőségű árucikket. (Sir Frederic Hooper)

175. oldal

nisursenga P>!

Az akciókat és más kábítószereket leginkább az értékesítési igazgatók kedvelik, ám hatásuk csak átmeneti, és könnyen rájuk lehet szokni.

120. oldal

Joya>!

…Eljön majd az az idő – miután én már végleg itt hagytam ezt a kócerájt –, hogy esetleg a nevét is meg akarjátok változtatni. De hadd mondjam el, mely esetben akarom én, hogy levegyétek a nevemet a házról. Azon a napon, amikor először töltötök több időt azzal, hogy hogyan lehet pénzt csinálni, mint azzal, hogy jó reklámot hogyan lehet csinálni. Amikor már elsősorban az érdekel benneteket, hogy a cég még nagyobb legyen, ahelyett, hogy azzal törődnétek, hogy szívós, kemény munkával irigylésre méltó reklámot készítsetek…

202. oldal

Joya>!

Nézetem szerint a reklám mindössze csupán meglehetősen hatásos eladási módszer. A Procter & Gamble cég évente több mint 600 millió dollárt költ reklámra. Howard Morgens, volt elnökük mondta állítólag: „Szerintünk a reklám az eladás leghatásosabb és leggazdaságosabb módja. Ha valaha is jobb módszereket találunk termékeink eladására, akkor felhagyunk a reklámozással, és a jobb módszert fogjuk alkalmazni.”

207. oldal