!

Bernard Lietaer

Katalógusnév

Könyvei 2

Bernard Lietaer – Stephen Belgin: Új pénz egy új világnak
Bernard Lietaer – Christian Arnsperger – Sally Goerner – Stefan Brunnhuber: Pénz és fenntarthatóság

Népszerű idézetek

psn>!

A reklámipar is az üres énre épít. B. Earl Puckett, az Allied Stores Corporation, egy nagy amerikai bolthálózat elnöke így fogalmaz: „a mi munkánk abból áll, hogy elégedetlenné tegyük a nőket azzal, amijük van”. A reklámok alapvető célja, hogy az emberek üresnek, tökéletlennek és elégedetlennek érezzék magukat. Alapvető üzenetük a tudatalattink felé: ha ezt a sportcipőt viselnéd, ezt az autót vezetnéd, ezt a kütyüt birtokolnád vagy ezt a parfümöd használnád, akkor ismét teljes ember lennél, és nem éreznéd üresnek magad.

psn>!

Őrültség: folyamatosan ismételgetni ugyanazt, de más eredményt várni.
Albert Einstein