Ez a könyv azoknak és azokhoz szól, akiket érdekel a reklám, és szeretnének többet tudni róla. Akik érdeklődnek a szakma avagy a téma iránt. Akik még néha- néha beleolvasnak a szórólapokba, akik szükség esetén megnézik az állás- vagy lakáshirdetéseket. Akik nem mindig halkítják le tévékészüléküket, ha reklám jön, akik felpillantanak egy-egy építkezési palánkot, állványzatot elfedő molinóra. Akik megválogatják, hogy milyen márkájú autót, telefont, ruhát vegyenek, akik ésszerűen vásárolnak, akik tudomásul veszik, hogy az árudömpingben választaniuk kell. Akik szitokszóként használják a reklámot, befogják fülüket, ha reklámszignált hallanak. És azoknak is, akik lesimult hajjal, kitágult orrlyukkal, kidülledt szemmel cikáznak fel s alá egy-egy bevásárlóközpontban az aktuális leértékeléseket keresve. Azoknak, akik a lakás legkisebb helységében azon bosszankodnak, hogy nem tudják rendesen kinyitni egy-egy áruházlánc aktuális prospektusát…
Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen! 0 csillagozás
Kívánságlistára tette 2
Hasonló könyvek címkék alapján
- M. Baranyai Anikó: 399+ napnyi sziporka ·
Összehasonlítás - Frank Robin – Lars Ritter – Havassy Gergely: Politikai filozófiák zsebkönyve 97% ·
Összehasonlítás - Baranyi Tibor Imre: Fejlődő létrontás és örök hagyomány 97% ·
Összehasonlítás - Vona Gábor: Míg a halál el nem áraszt 94% ·
Összehasonlítás - Szécsi Noémi – Géra Eleonóra: A modern budapesti úrinő 92% ·
Összehasonlítás - Heller Ágnes – Kőbányai János: Bicikliző majom 91% ·
Összehasonlítás - Popper Péter: Amor Fati 91% ·
Összehasonlítás - Csepeli György: Ember 2.0 89% ·
Összehasonlítás - Diószegi György: A bölcselet eredete ·
Összehasonlítás - Almár Iván: A SETI szépsége ·
Összehasonlítás