Nem ​igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen! 0 csillagozás

Virányi Péter: Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen!

Ez a könyv azoknak és azokhoz szól, akiket érdekel a reklám, és szeretnének többet tudni róla. Akik érdeklődnek a szakma avagy a téma iránt. Akik még néha- néha beleolvasnak a szórólapokba, akik szükség esetén megnézik az állás- vagy lakáshirdetéseket. Akik nem mindig halkítják le tévékészüléküket, ha reklám jön, akik felpillantanak egy-egy építkezési palánkot, állványzatot elfedő molinóra. Akik megválogatják, hogy milyen márkájú autót, telefont, ruhát vegyenek, akik ésszerűen vásárolnak, akik tudomásul veszik, hogy az árudömpingben választaniuk kell. Akik szitokszóként használják a reklámot, befogják fülüket, ha reklámszignált hallanak. És azoknak is, akik lesimult hajjal, kitágult orrlyukkal, kidülledt szemmel cikáznak fel s alá egy-egy bevásárlóközpontban az aktuális leértékeléseket keresve. Azoknak, akik a lakás legkisebb helységében azon bosszankodnak, hogy nem tudják rendesen kinyitni egy-egy áruházlánc aktuális prospektusát…

>!
Gondolat, Budapest, 2007
228 oldal · ISBN: 9789636930790

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

M. Baranyai Anikó: 399+ napnyi sziporka
Frank Robin – Lars Ritter – Havassy Gergely: Politikai filozófiák zsebkönyve
Baranyi Tibor Imre: Fejlődő létrontás és örök hagyomány
Vona Gábor: Míg a halál el nem áraszt
Szécsi Noémi – Géra Eleonóra: A modern budapesti úrinő
Heller Ágnes – Kőbányai János: Bicikliző majom
Popper Péter: Amor Fati
Csepeli György: Ember 2.0
Diószegi György: A bölcselet eredete
Almár Iván: A SETI szépsége