Online ​marketing 3 csillagozás

Útmutató az internetes vevőszerzéshez
Tóth Mihály: Online marketing

Az ​Online Marketing egy olyan lehetőséget ad a cégeknek, amellyel új célcsoportokat célozhatnak meg lézerpontos eszközökkel. Az emberek szokásai már változnak évek óta és a mai fiatalok már többet ülnek a számítógép előtt. Az utcán olvasnak emailt és a Facebook-on osztanak meg élményeket. Az internet hatalmas lehetőségeket tartogat, ez a könyv ebben segít majd neked kedves olvasó. Ahhoz, hogy a céged fennmaradjon és túlélje a digitális világ születését, most kell lépned. Lépned kell az online marketing területén és meg kell tanulnod, hogy tudsz tömeget vonzani a weboldaladra és a tömegeket meggyőzni, hogy nálad költsék el a pénzüket. Hatalmas a verseny a cégek között, de szerencsére a többség nagyon kevés eszközt használ.
Ez azért nagyszerű hír számodra, mert te aki a könyvet elolvassa fényévekkel előrébb fogsz járni mint a konkurens cégek. Ez a könyv 12 év marketing tapasztalatát tartalmazza, így sok újdonsággal fogsz találkozni olvasás közben. Megmutatom majd, hogyan tudsz… (tovább)

Eredeti megjelenés éve: 2012

>!
288 oldal · ISBN: 9789630850667

Most olvassa 2

Várólistára tette 2

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok
Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával?
Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve
Klausz Melinda – Sáringer Viktória: Újgenerációs közösségi média felületek és kommunikáció
Eyn: Linkajánlás mesterfokon
Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása
M. Baranyai Anikó: Instáról íróknak
Komáromi Zsombor: Internet sikerkalauz vállalkozóknak és cégvezetőknek
Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve
Vida Ágnes: Üzletanyu születik