Az Online Marketing egy olyan lehetőséget ad a cégeknek, amellyel új célcsoportokat célozhatnak meg lézerpontos eszközökkel. Az emberek szokásai már változnak évek óta és a mai fiatalok már többet ülnek a számítógép előtt. Az utcán olvasnak emailt és a Facebook-on osztanak meg élményeket. Az internet hatalmas lehetőségeket tartogat, ez a könyv ebben segít majd neked kedves olvasó. Ahhoz, hogy a céged fennmaradjon és túlélje a digitális világ születését, most kell lépned. Lépned kell az online marketing területén és meg kell tanulnod, hogy tudsz tömeget vonzani a weboldaladra és a tömegeket meggyőzni, hogy nálad költsék el a pénzüket. Hatalmas a verseny a cégek között, de szerencsére a többség nagyon kevés eszközt használ.
Ez azért nagyszerű hír számodra, mert te aki a könyvet elolvassa fényévekkel előrébb fogsz járni mint a konkurens cégek. Ez a könyv 12 év marketing tapasztalatát tartalmazza, így sok újdonsággal fogsz találkozni olvasás közben. Megmutatom majd, hogyan tudsz… (tovább)
Online marketing 3 csillagozás
Útmutató az internetes vevőszerzéshez
Eredeti megjelenés éve: 2012
Most olvassa 2
Várólistára tette 2
Kívánságlistára tette 2
Hasonló könyvek címkék alapján
- Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok 91% ·
Összehasonlítás - Lévai Richárd: Hogyan lehet eredményesen eladni a közösségi médiával? ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve ·
Összehasonlítás - Klausz Melinda – Sáringer Viktória: Újgenerációs közösségi média felületek és kommunikáció ·
Összehasonlítás - Eyn: Linkajánlás mesterfokon ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása ·
Összehasonlítás - M. Baranyai Anikó: Instáról íróknak ·
Összehasonlítás - Komáromi Zsombor: Internet sikerkalauz vállalkozóknak és cégvezetőknek ·
Összehasonlítás - Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve ·
Összehasonlítás - Vida Ágnes: Üzletanyu születik 79% ·
Összehasonlítás