A hírnév ereje második kiadása ismét borzolja majd a szakmai és kevésbé szakmai olvasók kedélyét. Mindig ilyen érzéseket kelt, amikor egy gondolkodó kutató egy lépést tesz a hallgató mély megértése és megértetése felé. A munka kíméletlenül tapossa le a diszciplináris határokat, megértetve ezek vizualitását. Mélyíti a tudást a szervezeti felszín, de a mélystruktúrák vonatkozásában is, ugyanakkor bármennyire furcsa, az egész csak az emberről szól.
A közgazdászok embere szemébe nézve látjuk, ahogy félkarú rablóként pörgeti agya a nullákat, s csodálkozunk, hogy Prága sommásan ennyire értékeli a legnagyobb hatalmú testületeit. Bálványunk az éppen elég, s a másoktól igényelt puritanizmusnak mélyén a kisajtolt profit egyre kevésbé magyarázható meg a maradékelven éhes nem-elit számára. Az átlagosan és nekem éppen elég – a másik számára nem csak kevés, de hordozza a katasztrófa fenyegetését is.
Arculatelmélet – A hírnév ereje 0 csillagozás
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve ·
Összehasonlítás - Virányi Péter: Több mint reklámtörténelem ·
Összehasonlítás - Szokács Eszter: Eladó az egész világ ·
Összehasonlítás - Vándor Ágnes – Simon Attila: A gyufacímkétől az online hirdetésig ·
Összehasonlítás - Rozványi Dávid: Reklám és társai ·
Összehasonlítás - Neumann-Bódi Edit – Gyulavári Tamás – Mitev Ariel – Neulinger Ágnes – Simon Judit – Szűcs Krisztián: A marketingkutatás alapjai ·
Összehasonlítás - Tóth Tamás: Hogyan működik? ·
Összehasonlítás - Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása ·
Összehasonlítás - Papp-Váry Árpád: Márkázott szórakoztatás ·
Összehasonlítás - Kaszás György: A nagy adrenalinjáték ·
Összehasonlítás