Arculatelmélet ​– A hírnév ereje 0 csillagozás

Szeles Péter: Arculatelmélet – A hírnév ereje

A hírnév ereje második kiadása ismét borzolja majd a szakmai és kevésbé szakmai olvasók kedélyét. Mindig ilyen érzéseket kelt, amikor egy gondolkodó kutató egy lépést tesz a hallgató mély megértése és megértetése felé. A munka kíméletlenül tapossa le a diszciplináris határokat, megértetve ezek vizualitását. Mélyíti a tudást a szervezeti felszín, de a mélystruktúrák vonatkozásában is, ugyanakkor bármennyire furcsa, az egész csak az emberről szól.
A közgazdászok embere szemébe nézve látjuk, ahogy félkarú rablóként pörgeti agya a nullákat, s csodálkozunk, hogy Prága sommásan ennyire értékeli a legnagyobb hatalmú testületeit. Bálványunk az éppen elég, s a másoktól igényelt puritanizmusnak mélyén a kisajtolt profit egyre kevésbé magyarázható meg a maradékelven éhes nem-elit számára. Az átlagosan és nekem éppen elég – a másik számára nem csak kevés, de hordozza a katasztrófa fenyegetését is.

>!
320 oldal · ISBN: 9638537973

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Gál Kristóf: A Google Adwords nagykönyve
Virányi Péter: Több mint reklámtörténelem
Szokács Eszter: Eladó az egész világ
Vándor Ágnes – Simon Attila: A gyufacímkétől az online hirdetésig
Rozványi Dávid: Reklám és társai
Neumann-Bódi Edit – Gyulavári Tamás – Mitev Ariel – Neulinger Ágnes – Simon Judit – Szűcs Krisztián: A marketingkutatás alapjai
Tóth Tamás: Hogyan működik?
Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása
Papp-Váry Árpád: Márkázott szórakoztatás
Kaszás György: A nagy adrenalinjáték