Mindennapi ​PR-ünk 1 csillagozás

Sós Péter János: Mindennapi PR-ünk

A ​könyv hiánypótló munka. Ritkaság a magyar piacon az olyan Public Relations szakkönyv, amely a modern, XXI. századi PR gyakorlattal foglalkozna. Ebben a könyvben a hangsúly a gyakorlaton, a PR mindennapi megvalósítási technikáin és alkalmazásain van.

A könyv erőssége, hogy már tartalmazza a PR legmodernebb eszközeit is. Ennek megfelelően már az integrált kommunikáció jegyében fogant a szemléletmódja. Az eszközök között már szerepel többek között a gerilla marketing; az online kommunikáció Web 2.0 környezetben, az ún. „közösségi média”; stb.

A tartalmazza a kommunikációs stratégia készítés technikáit, a célcsoportok meghatározását, az üzenetek és a „mondás” szerkesztését, a média- és egyéb eszközöket, az időzítési technikákat és a hatékonyság mérési eszközeit. Külön fejezetek foglalkoznak a belső kommunikációval, a válságkommunikációval, a szponzorálással és a CSR-rel.

A könyv olvasmányos szakkönyv, igen könnyen olvasható stílusban. Mivel igen sok… (tovább)

>!
184 oldal · ISBN: 9789630822381
>!
170 oldal

Enciklopédia 3

Szereplők népszerűség szerint

Ludwig van Beethoven


Népszerű idézetek

gjudit8>!

Az osztrákok a világ legjobb píárosai. Az egész világgal elhitették, hogy Hitler német volt, Beethoven viszont osztrák. [ismeretlen német szatirikus]

5. oldal

Kapcsolódó szócikkek: Adolf Hitler · Ludwig van Beethoven · marketing

Hasonló könyvek címkék alapján

Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Robin Williams: Tervezz bátran!
Sas István: Ezt nem adom, ez disznósajt!
Jonah Berger: Ragályos!
Sas István: Reklám és pszichológia
Brian Tracy: Önerőből milliomos
Luke Sullivan: Hogyan fürdessünk malacot?
Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing
Kiss Mariann: Marketing
Vi Keeland: A vetélytárs