A fókuszcsoport-interjú évtizedek óta az egyik legintenzívebben használt kutatási módszer. Legegyenletesebben a marketingkutatásban alkalmazták, jóllehet eredetileg szociológiai vizsgálatok céljára alkották meg az 1940–1950-es években. Ez az izgalmas, de igen kényes módszer napjainkban egyre fontosabb szerepet játszik különféle politikai, önkormányzati és egyéb döntések előkészítésében is. Színvonalas kézikönyvünk újdonsága, hogy részletesen bemutatja a fókuszcsoportos kutatások legfrissebb és igen nagy perspektíva előtt álló ágát, az internet útján lebonyolított on-line fókuszcsoportok technikáját, erényeit és korlátait.
Vélemények mélyén 2 csillagozás
Most olvassa 1
Kívánságlistára tette 5
Hasonló könyvek címkék alapján
- Vicsek Lilla: Fókuszcsoport ·
Összehasonlítás - Károly Nóra – Kónya Zsuzsanna – Nagy Sándor – Szerényi Ildikó – Török Enikő: Kis füzetben nagy segítség a családkutatáshoz 4. ·
Összehasonlítás - Lukács Liza: Ne cipeld tovább! 95% ·
Összehasonlítás - Máté Gábor – Máté Dániel: Normális vagy 94% ·
Összehasonlítás - Bánki György: A legnagyszerűbb könyv a nárcizmusról 94% ·
Összehasonlítás - Máté Gábor: A test lázadása 93% ·
Összehasonlítás - Tisza Kata: Most. 94% ·
Összehasonlítás - Horváth Balázs: A beteg bolygó 98% ·
Összehasonlítás - Földi András – Hamza Gábor: A római jog története és institúciói 92% ·
Összehasonlítás - Máté Gábor: Szétszórt elmék 93% ·
Összehasonlítás