Sas István a magyar reklám egyik kultikus alakja, a magyar reklámfilmezés látványosan legeredményesebb, bel- és külföldön egyaránt legismertebb rendezője. Még napjainkban is a szakma „tengelye”. Beszélnek „Sas István előtti és Sas István utáni” korszakokról, stílusokról, felfogásokról. Reklám és pszichológia címmel nemrég könyve jelent meg, megírta mindazt, amit tud erről a világról. A könyv felvállalt célja bizonyítani, hogy az embereknek nem kell annyira félni a reklámtól. Nem kell kikerülni, csak érteni kell egy kicsit azt, hogy hogyan is működik. Sas István szavaival: „a reklámnak az a dolga, az a kötelessége, hogy eladjon valamit. Tudom, hogy ő tudja, hogy én tudom, hogy tudja.” Kötelező olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, vagy ilyesmiről tanul az iskolapadban, sőt – neagyisten – abból él! De erősen ajánlott belelapozni párszor azoknak is, akik szeretnék értelmiségnek vallani magukat, kicsit érteni, hogy mi folyik napjaink média-reklám-kommunikáció dzsungelében.
Reklám és pszichológia 17 csillagozás
Kedvencelte 1
Most olvassa 3
Várólistára tette 17
Kívánságlistára tette 20
Kiemelt értékelések
Népszerű idézetek
Hasonló könyvek címkék alapján
- Melissa Müller: Az áruvilág kicsi királyai ·
Összehasonlítás - Molnár Klára: Vevőszerzés az interneten ·
Összehasonlítás - Törőcsik Mária: Vásárlói magatartás – Ember az élmény és a feladat között ·
Összehasonlítás - Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép 85% ·
Összehasonlítás - J. Walker Smith – Ann Clurman: Generációk, márkák, célcsoportok ·
Összehasonlítás - Naresh K. Malhotra: Marketingkutatás ·
Összehasonlítás - Móricz Éva: Reklámpszichológia ·
Összehasonlítás - Dajka Gábor: Online marketing & pszichológia 77% ·
Összehasonlítás - Robin Williams: Tervezz bátran! 95% ·
Összehasonlítás - Dale Carnegie: Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket 92% ·
Összehasonlítás