Reklám ​és pszichológia 17 csillagozás

Sas István: Reklám és pszichológia

Sas István a magyar reklám egyik kultikus alakja, a magyar reklámfilmezés látványosan legeredményesebb, bel- és külföldön egyaránt legismertebb rendezője. Még napjainkban is a szakma „tengelye”. Beszélnek „Sas István előtti és Sas István utáni” korszakokról, stílusokról, felfogásokról. Reklám és pszichológia címmel nemrég könyve jelent meg, megírta mindazt, amit tud erről a világról. A könyv felvállalt célja bizonyítani, hogy az embereknek nem kell annyira félni a reklámtól. Nem kell kikerülni, csak érteni kell egy kicsit azt, hogy hogyan is működik. Sas István szavaival: „a reklámnak az a dolga, az a kötelessége, hogy eladjon valamit. Tudom, hogy ő tudja, hogy én tudom, hogy tudja.” Kötelező olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, vagy ilyesmiről tanul az iskolapadban, sőt – neagyisten – abból él! De erősen ajánlott belelapozni párszor azoknak is, akik szeretnék értelmiségnek vallani magukat, kicsit érteni, hogy mi folyik napjaink média-reklám-kommunikáció dzsungelében.

>!
Kommunikációs Akadémia, Budapest, 2012
402 oldal · keménytáblás · ISBN: 9789638905413
>!
362 oldal · keménytáblás · ISBN: 9632197909
>!
Kommunikációs Akadémia, Budapest, 2006
360 oldal · ISBN: 9632197909

Kedvencelte 1

Most olvassa 3

Várólistára tette 17

Kívánságlistára tette 20


Kiemelt értékelések

babu>!
Sas István: Reklám és pszichológia

Alapmű a témában, nagyon érdekfeszítő és szórakoztató olvasmány. Sokat tanultam belőle.
Azért a Tv-s reklám blokknál még mindig elkapcsolok…

düválka>!
Sas István: Reklám és pszichológia

Mióta ezt a könyvet forgattam, más szemmel nézem a reklámokat, mondjuk úgy, hogy tudományos szemmel és így már élvezhetőek!:)

nemszerda>!
Sas István: Reklám és pszichológia

Én is, aki csak műkedvelő vagyok, nagyon sokat tanultam belőle. Azt hiszem marketingszakembereknek is ajánlható a tudásuk felfrissítéséhez. Szórakoztató és világos nyelvezetű olvasmány.


Népszerű idézetek

Farkasdal>!

A kommunikáció lényege úgysem a szavak szintjén zajlik.


Hasonló könyvek címkék alapján

Melissa Müller: Az áruvilág kicsi királyai
Molnár Klára: Vevőszerzés az interneten
Törőcsik Mária: Vásárlói magatartás – Ember az élmény és a feladat között
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
J. Walker Smith – Ann Clurman: Generációk, márkák, célcsoportok
Naresh K. Malhotra: Marketingkutatás
Móricz Éva: Reklámpszichológia
Dajka Gábor: Online marketing & pszichológia
Robin Williams: Tervezz bátran!
Dale Carnegie: Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket