Az ​attrakciótól az élményig 2 csillagozás

A látogatómenedzsment módszerei
Puczkó László – Rátz Tamara: Az attrakciótól az élményig Puczkó László – Rátz Tamara: Az attrakciótól az élményig

Ez ​az első kötet a témában, amely nyomot hagy, képbe hoz és felráz! Puczkó László és Rátz Tamara Az attrakciótól az élményig című könyvének középpontjában az a turista/látogató/fogyasztó áll, aki vizsgálja, elemzi, értékeli a természeti és kulturális örökség közzétételének különböző gyakorlatait. A szerzők jól elkülönítik az információ és az interpretáció fogalmát, megértetve, hogy hol ér véget az egyik, s hol kezdődik a másik, s egyúttal bemutatják az élmény különböző vetületeit is. Állításaikat a pszichológia, a gazdaságtan és a kultúratudomány oldaláról egyaránt alátámasztják. A kötet mértékadó mintákat ad az interpretációk tervezéséhez. Példáit olyan területről hozza, mint a tematikus út, a helyben megőrzött örökség, a múzeum, illetve a tudatosan művelt angolszász minták a helyi örökség-színhelyektől a mega-múzeumokig. A szemlélet őszinte, kritikus, szellemes, elegáns és támogató: önvizsgálathoz és ösztönző továbblépéshez egyaránt segítséget nyújt. A kutatások, elemzések,… (tovább)

>!
Akadémiai, Budapest, 2011
342 oldal · ISBN: 9789630589840
>!
Geomédia, Budapest, 2000
400 oldal · ISBN: 9637910778

Várólistára tette 5

Kívánságlistára tette 2


Hasonló könyvek címkék alapján

Weiser István: Az árazás 48 törvénye
Brian Tracy: Önerőből milliomos
Weiser István: A vásárlói élményteremtés művészete
Rancz Zsolt: Neked könnyű, me' céged van!
Kiss Mariann: Marketing
Varga Péter: RendezvényBiblia
Chris Anderson: Ingyen!
Michalkó Gábor: A bevásárlóturizmus
Mark Thompson – Brian Tracy: Most építs nagy üzletet!
Mark Joyner: Ellenállhatatlan ajánlat