Az OpenGL-t, a 3D alkalmazások fejlesztésének egyik legkedveltebb programozási felületeként, széles körben használják számítógéps játékok, modellező és szimulációs programok, CAD-, virtuális valóság- és animációs alkalmazások készítésére.
Az OpenGL röviden könyv mindazokat az alapvető ismereteket tartalmazza, amelyekre szükségünk van ahhoz, hogy térgrafikai programokat kezdjünk fejleszteni, az OpenGL-fejlesztőkörnyezet beállításától a valósághű anyagmintázatok és árnyékok létrehozásáig. A könyv közérthető, gördülékeny stílusban íródott, így könnyen megtalálhatjuk benne a keresett információt, és gyorsan elsajátíthatjuk belőle az OpenGL 2.0 legfontosabb, leggyakrabban igénybe vett szolgáltatásainak használatát. A kötetet az alapvető kódolási irányelvek bemutatása, valamint hibaelhárítási tanácsok teszik teljessé.
A kötet tartalmából:
– Mértani alakzatok, pontok, vonalak, sokszögek rajzolása és leképezése
– A szín és a megvilágítás szabályozása elegáns… (tovább)
Az OpenGL-t, a 3D alkalmazások fejlesztésének egyik legkedveltebb programozási felületeként, széles körben használják számítógéps játékok, modellező és szimulációs programok, CAD-, virtuális valóság- és animációs alkalmazások készítésére.
Az OpenGL röviden könyv mindazokat az alapvető ismereteket tartalmazza, amelyekre szükségünk van ahhoz, hogy térgrafikai programokat kezdjünk fejleszteni, az OpenGL-fejlesztőkörnyezet beállításától a valósághű anyagmintázatok és árnyékok létrehozásáig. A könyv közérthető, gördülékeny stílusban íródott, így könnyen megtalálhatjuk benne a keresett információt, és gyorsan elsajátíthatjuk belőle az OpenGL 2.0 legfontosabb, leggyakrabban igénybe vett szolgáltatásainak használatát. A kötetet az alapvető kódolási irányelvek bemutatása, valamint hibaelhárítási tanácsok teszik teljessé.
A kötet tartalmából:
– Mértani alakzatok, pontok, vonalak, sokszögek rajzolása és leképezése
– A szín és a megvilágítás szabályozása elegáns grafikai hatások létrehozásához
– Nézetek létrehozása és tájolása
– A kép valószerűségének fokozása anyagmintázatokkal és árnyékolással
– A leképezési sebesség növelése
– A grafika rendszerfüggetlenségének megőrzése