OpenGL ​röviden 1 csillagozás

Paul Martz: OpenGL röviden

Az ​OpenGL-t, a 3D alkalmazások fejlesztésének egyik legkedveltebb programozási felületeként, széles körben használják számítógéps játékok, modellező és szimulációs programok, CAD-, virtuális valóság- és animációs alkalmazások készítésére.

Az OpenGL röviden könyv mindazokat az alapvető ismereteket tartalmazza, amelyekre szükségünk van ahhoz, hogy térgrafikai programokat kezdjünk fejleszteni, az OpenGL-fejlesztőkörnyezet beállításától a valósághű anyagmintázatok és árnyékok létrehozásáig. A könyv közérthető, gördülékeny stílusban íródott, így könnyen megtalálhatjuk benne a keresett információt, és gyorsan elsajátíthatjuk belőle az OpenGL 2.0 legfontosabb, leggyakrabban igénybe vett szolgáltatásainak használatát. A kötetet az alapvető kódolási irányelvek bemutatása, valamint hibaelhárítási tanácsok teszik teljessé.

A kötet tartalmából:

– Mértani alakzatok, pontok, vonalak, sokszögek rajzolása és leképezése
– A szín és a megvilágítás szabályozása elegáns… (tovább)

>!
Kiskapu, Budapest, 2007
268 oldal · ISBN: 9789639637252 · Fordította: Rézműves László

Várólistára tette 1

Kívánságlistára tette 1


Hasonló könyvek címkék alapján

Bjarne Stroustrup: A C++ programozási nyelv
Kathy Sierra – Bert Bates: Agyhullám: Java
Kisantal Tibor: Inkscape
Donald Alcock: Ismerd meg a BASIC nyelvet!
Mayer István: Neteránok
Martin Fowler: Refactoring
Magyary Gyula: Emelt szintű informatika érettségi – Programozás C++ és C# nyelven
Carol Vorderman: Scratch játékok lépésről lépésre
Beregi Tamás: Pixelhősök
Dani – Rezső: Szürke Zóna: történetek az árnyékos oldalról