Ez a könyv a reklám bizonytalan jövőjében kalauzol el bennünket – közben a legragyogóbb elmék mutatnak utat. Ez a mű azokat az alapvető fontosságú elveket és szerkezeti elemeket vizsgálja, amelyek napjaink ötletvilágának legsikeresebb képződményeit formálják.
A reklámkészítés 22 megkérdőjelezhetetlen törvénye és mikor ne tartsuk be őket 1 csillagozás
Kedvencelte 1
Most olvassa 1
Várólistára tette 7
Kívánságlistára tette 4
Kiemelt értékelések
Népszerű idézetek
Hogyan kerekedjünk felül a mindennapos ricsajon?…Lelkes ornitológusok megfigyelték, hogy a szélcinege (Parus major) is hasonló problémával küzd. Szegény madárnak meg kellett találni a a túlélés módját egy ilyen förtelmesen zajos helyen. az okos cinke megváltoztatta az énekét, hogy potenciális társai a modern városi élet alapzaját adó autók, repülők és gépek keltette hangos, mély és folyamatos lármában is meghallják a dallamot. A megoldás egyszerű: a zajos, dübörgő főutak és kereszteződések közelében magasabb hangon dalol.
A természet tehát megérette, hogy túlzsúfolt világunkban tiszta, zajmentes teret kell teremteni a sikeres kapcsolatteremtéshez.
28. oldal
A legkiválóbb üzenetek mindig végletesen egyszerűek: piros lámpa, Just do it!, szeretlek, ne ölj! Talán hallottak már az Ockham borotvája néven ismert, időtálló filozófiai módszerről: ha két helyes válaszunk is van, és mindkettő ugyanolyan jól oldja meg az adott problémát, akkor az a helyesebb, amelyik egyszerűbb.
28. oldal
A kutatók bizony jó egy évtizede befordultak egy zsákutcába, és azóta is keresik a kivezető utat. Mivel teljesen rákattantak mindarra, ami mérhető, totálisan figyelmen kívül hagyták az összes olyat, ami viszont nem. Mondanom sem kell, hogy a probléma abban áll, hogy nem minden értékes dolog mérhető.
93. oldal
Amikor Sir Charlie Chaplint arról faggatták egyszer, hogy honnan veszi az ötleteit, így válaszolt: „Az ötletek akkor jönnek, ha borzasztóan akarjuk; ha folyamatosan áhítjuk őket, akkor elménk afféle őrtoronnyá válik, amely szüntelenül figyeli azokat az eseteket, amelyek ösztönözhetik a képzelőerőt…a folyamat során ki kell szórni a felesleget…közben meg kell maradnunk ebben az áldott, kegyelmi állapotban, egészen az őrület határáig. Hosszú időn át kell különféle gyötrelmeket kiállnunk, nem elveszítve a lelkesedésünket. Lehet, hogy másoknak ez könnyebben megy, mint nekem, de kétlem.”
218. oldal
A legértékesebb tudás a hallgatólagos tudás – hallgatólagos, hiszen a tapasztalás révén ágyazódik be, tudják, ám nincs leírva sehol.
Hasonló könyvek címkék alapján
- Robin Williams: Tervezz bátran! 95% ·
Összehasonlítás - Sas István: Ezt nem adom, ez disznósajt! ·
Összehasonlítás - Jonah Berger: Ragályos! ·
Összehasonlítás - Sas István: Reklám és pszichológia 90% ·
Összehasonlítás - Luke Sullivan: Hogyan fürdessünk malacot? ·
Összehasonlítás - Benyó Dániel (szerk.): E-mail-marketing ·
Összehasonlítás - Kiss Mariann: Marketing ·
Összehasonlítás - Vi Keeland: A vetélytárs 88% ·
Összehasonlítás - Legát Tibor – Sándor Dávid (szerk.): Hirdesse büszkén / Advertise proudly ·
Összehasonlítás - Jack Foster: Az ötlet 89% ·
Összehasonlítás