A tankönyv az eddigiektől eltérő szerkezetben foglalja össze mindazon elméleti és módszerbeli ismereteket, amelyekre egy testnevelő tanárnak szüksége van. A teljes kérdéskört egy általános kultúra elméleti rendszerrel összefüggésben vizsgálja, értelmezi. Ezek a legfontosabb ismeretek a tantervekkel, a tanári tervező munka elméleti alapjaival, a testnevelés oktatás folyamatával, ennek tantárgyi kereteivel, tanulói teljesítményekkel az egyes életkorokban, valamint a metodikai alapelvekkel foglalkoznak.
A testnevelés elmélete és módszertana 0 csillagozás
A következő kiadói sorozatban jelent meg: Testnevelés és sport Dialóg Campus
Kedvencelte 1
Most olvassa 1
Kívánságlistára tette 1
Hasonló könyvek címkék alapján
- Weglárz Bálint (szerk.): A kiegészítő torna készlet mozgásanyaga ·
Összehasonlítás - Diószegi Judit – Molnár István Jenő: Sport, közösség, bűnmegelőzés ·
Összehasonlítás - Bély Miklós – Kálmánchey Zoltán: Testneveléselmélet ·
Összehasonlítás - Cseke Dénes – Cs. Balkányi Lenke – Lévay Pálné: Testnevelés az óvodában ·
Összehasonlítás - Dieter Kruber: Az atlétika oktatása tornateremben ·
Összehasonlítás - Kemendi Karol – Lázár-Erdélyi Emese: A testnevelés módszertana és játékgyűjtemény óvodapedagógusok és tanítók számára ·
Összehasonlítás - Jesztl József – Lencse Máté: Társasjáték-pedagógia 97% ·
Összehasonlítás - Jessica Joelle Alexander – Iben Dissing Sandahl: Gyereknevelés dán módra 92% ·
Összehasonlítás - Paul Ginnis: Tanítási és tanulási receptkönyv ·
Összehasonlítás - John Holt: Iskolai kudarcok ·
Összehasonlítás