Az italiano economico az olasz gazdasági nyelvvizsgára készülők számára írt tananyag, kurzuskönyv, amely Magyarországon egyedülálló módon vezeti be a tanulót az olasz gazdasági szaknyelv rejtelmeibe. Olyan általános, a témákra jellemző ismereteket nyújt, amelyek segítségével a tanuló könnyedén meg tudja érteni a gazdasági hírek aktuális információit, és olyan nyelvi ismereteket ad, amelyekkel el tudja sajátítani a szakmai kommunikáció fortélyait, és teljesíteni lehet mind a szóbeli, mind az írásbeli vizsgák feladatait. A tankönyv induló fejezete – Introduzione – bevezetésképpen az olasz gazdaság általános jellemzőinek bemutatásával készíti elő a nyolc témakör fejezeteinek egyre mélyebb szókincsű taglalását, lexikai feldolgozását. A nyelvi jellemzőkről szóló rész újszerű megközelítésben, magyar nyelven írt magyarázatokkal, a szóhasználat és a nyelvtan oldaláról mutatja be és gyakoroltatja az olasz gazdasági szaknyelv nyelvtani és lexikai jellemzőit, különös tekintettel a… (tovább)
Italiano Economico 2 csillagozás
Várólistára tette 1
Kívánságlistára tette 1
Kiemelt értékelések
Tavaly csak szórakozásból vettem elő, és néhány hónapig tanultam belőle. Nagyon jók a feladatai, a gazdaság különböző területeit (EU, munka világa, marketing) bemutatja, és a végén van egy rövidebb összefoglaló Olaszország történelméről is. Mivel nem mostanában jelent meg, a statisztikai adatok változtak, azonban a szövegei és a feladatai most is hasznosak lesznek azok számára, akik nyelvvizsgázni készülnek, vagy csak a szakmai szókincsüket szeretnék fejleszteni vagy felfrissíteni.
Népszerű idézetek
La retribuzione è una condozione necessaria, ma non sufficiente per motivare i dipendenti, per far crescere il senso di apparteneza. Ci sono altri elementi psicologici da tenere presente. Le imprese ne sono consapevoli e hanno cominciato a investire, „coccolando” i propri dipendenti con benefits di vario tipo. I benefit – strumenti legali – che non sono più diffusi sono quelli tradizionali, come il telefonino, il pc o i buoni pasto. Il problema è il tipo di benefit che viene erogato. Le aziende, sopratutto quelle italiane, tendono a risparmiare sui costi e quindi in genere offrono benefits standardizzati, che non tengono conto dei bisogni del singolo, mentre i più efficaci sono quelli perosnalizzati. L'asilo nido aziendale, ad esempio, può interessare al alcune coppie giovani, ma alla maggior parte dei dipendenti no. O ancora il cellulare, se è vincolato all'uso per lavoro, è improprio chiamarlo benefit. Lo strumento funziona meglio se riguarda le caratteristiche socio-anagrafiche del lavoratora: le polizze assicurative, i mutui agevolati, la previdenza integrativa.
Il mondo del lavoro 37. o.
Hasonló könyvek címkék alapján
- Herczeg Gyula – Kotzián Tamás: Képes olasz nyelvkönyv gyermekeknek 1. ·
Összehasonlítás - Nyitrai Tamás: Olasz feladatgyűjtemény a középfokú nyelvvizsgához ·
Összehasonlítás - Antal Lajos – Koltai Gézáné: Olasz nyelvtan a középiskolák számára ·
Összehasonlítás - Király Rudolf – Szabó Mihály: Olasz nyelvkönyv kezdők számára ·
Összehasonlítás - Ogonovsky Edit: In italiano ·
Összehasonlítás - Megyeri Zsuzsanna – Sármány Andrásné: Olasz nyelvtani gyakorlatok ·
Összehasonlítás - Nyitrai Tamás: Olasztanárok kézikönyve ·
Összehasonlítás - Bernátné Vámosi Judit – Nyitrai Tamás: Giro d'italiano 1 ·
Összehasonlítás - Hegedűs Anna – Ogonovsky Edit: Salve! V. ·
Összehasonlítás - Nyitrai Tamás: Italia… parliamone insieme ·
Összehasonlítás