Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát? A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók. A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer. Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni. Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!
ROI a közösségi médiában 0 csillagozás
Hogyan növelhető a befektetés megtérülése?
Eredeti cím: ROI of Social Media
Eredeti megjelenés éve: 2011
Most olvassa 2
Várólistára tette 11
Kívánságlistára tette 9
Hasonló könyvek címkék alapján
- Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők ·
Összehasonlítás - Robin Williams: Tervezz bátran! 95% ·
Összehasonlítás - Peter Frans Anthonissen: Kríziskommunikáció ·
Összehasonlítás - Klausz Melinda – Sáringer Viktória: Újgenerációs közösségi média felületek és kommunikáció ·
Összehasonlítás - Victor O. Schwab: Hogyan írjunk jó reklámszöveget? ·
Összehasonlítás - Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép 85% ·
Összehasonlítás - Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve ·
Összehasonlítás - Stephen Baker: Numerátorok ·
Összehasonlítás - L. Carbone – Rhédey S. István: Saját kezűleg: Online marketing ·
Összehasonlítás - Jonah Berger: Katalizátor ·
Összehasonlítás