ROI ​a közösségi médiában 0 csillagozás

Hogyan növelhető a befektetés megtérülése?
Jerry Dimos – Steven W. Groves – Guy R. Powell: ROI a közösségi médiában

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát? A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók. A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer. Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni. Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!

Eredeti cím: ROI of Social Media

Eredeti megjelenés éve: 2011

>!
HVG Könyvek, Budapest, 2012
368 oldal · ISBN: 9789633040973 · Fordította: Németh Ádám

Most olvassa 2

Várólistára tette 11

Kívánságlistára tette 9


Hasonló könyvek címkék alapján

Aaron Shapiro: Felhasználók, nem vevők
Robin Williams: Tervezz bátran!
Peter Frans Anthonissen: Kríziskommunikáció
Klausz Melinda – Sáringer Viktória: Újgenerációs közösségi média felületek és kommunikáció
Victor O. Schwab: Hogyan írjunk jó reklámszöveget?
Anthony R. Pratkanis – Elliot Aronson: A rábeszélőgép
Klausz Melinda: A közösségi média botránykönyve
Stephen Baker: Numerátorok
L. Carbone – Rhédey S. István: Saját kezűleg: Online marketing
Jonah Berger: Katalizátor