A ​reklám helye 2.0 2 csillagozás

Incze Kinga – Pénzes Anna: A reklám helye 2.0

2006. ​decemberében megjelent a nagysikerű A reklám helye – A hatékony médiatervezés és –vásárlás kézikönyve második kiadása, A reklám helye 2.0, az első hazai, témában írt gyakorlati kézikönyv új, átdolgozott és bővített kiadása. A szerzők, Incze Kinga és Pénzes Anna a hazai és nemzetközi médiaügynökségeknél, majd független médiatanácsadóként szerzett tapasztalataikat alapos elméleti ismeretekkel megalapozva, ugyanakkor szórakoztatóan, számtalan esettanulmánnyal illusztrálva összegezték.

Mit tudhatunk meg A reklám helye 2.0 – A hatékony médiatervezés és -vásárlás kézikönyvéből? A könyvből kiderül, hogy a „médiások”, a médiaügynökségek, reklámügynökségek és médiumok kereskedelmi részlegei mivel is foglalkoznak tulajdonképpen. Tartalmazza mindazon ismereteket, amelyeket a médiatervezés és -vásárlás gyakorlatáról, a médiapiacról tudni érdemes. Bemutatja, mi történik valójában egy médiaügynökségen, hogyan telik egy médiás átlagos napja; mi a reklám- és médiaügynökség, mit… (tovább)

>!
352 oldal · ISBN: 9789630608473

Most olvassa 1

Várólistára tette 4


Hasonló könyvek címkék alapján

Seth Godin: Mi a bőgés?
Pálfi Éva: Hogyan adj el nőknek – B2W?
Kiss Mariann: Marketing
Chris Anderson: Ingyen!
Don Failla – Nancy Failla: Gyakran feltett kérdések és világos válaszok a Network Marketingről
Szabó D. Tamás: Médiatervezés a reklámban
Végné Faddi Andrea: Marketing- és reklámtevékenység szervezése 1.
Mányai Csaba: Reklám helyett
Végné Faddi Andrea: Marketing- és reklámtevékenység szervezése 2.
Gál Kristóf: Google AdWords hirdetések készítése és optimalizálása