Az Önkéntes Interkulturális Pedagógiai Munkacsoport fejlesztő foglalkozásaira járó gyermekek a tudást értékként kezelik, a tanulással szembeni pozitív attitűd, természetes gyermeki kíváncsiság, nyitottság és igyekezet jellemző rájuk. Bár a menekült gyermekek nevelését és oktatását számos külső körülmény nehezíti, a velük való foglalkozás a 21. század pedagógusának újszerű szakmai kihívást jelent. A gyermekek speciális jellemzőinek tudatos kezelésén túl a Munkacsoport abban látja a tanár legfontosabb szerepét, hogy a célok, a tartalmak és a módszerek tudatos és tervszerű megválasztásával hozzájárulhat a gyermek hosszú távú életstratégiáinak kiépítéséhez.
Menekült gyermekek fejlesztése 0 csillagozás
Az Önkéntes Interkulturális Pedagógiai Munkacsoport segédkönyve
Hasonló könyvek címkék alapján
- Paul Ginnis: Tanítási és tanulási receptkönyv ·
Összehasonlítás - Rudolf Steiner: Általános embertan, mint a pedagógia alapja ·
Összehasonlítás - Dan Levy: Zoom-tanterem ·
Összehasonlítás - Paul Roeders: A hatékony tanulás titka ·
Összehasonlítás - Lukács Józsefné – Ferencz Éva: Esik a hó, fúj a szél, varjú károg, itt a tél ·
Összehasonlítás - Gianni Rodari: A képzelet grammatikája ·
Összehasonlítás - Bárdos Jenő: Az idegen nyelvek tanításának elméleti alapjai és gyakorlata ·
Összehasonlítás - Seres József: Szépprózai művek elemzése az általános iskolában ·
Összehasonlítás - Mario Rinvolucri: A nyelvóra életre keltése ·
Összehasonlítás - Horváthné Csapucha Klára – Szabóné Nemes Magdolna – Wittmann-né Dúzs Margit: A kreativitás játékos fejlesztése az óvodában ·
Összehasonlítás